zaterdag 1 november 2014

een leuke verpakking voor een fles wijn

Ik vind het altijd zo saai om zo een fles wijn aan mannen te geven
nu heb ik dit gemaakt om die fles wijn leuk te verpakken
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
en of er belangstelling is voor de werkbeschrijving
ik hoor het graag van jullie
ik heb hem gemaakt van zwart cardstock van SU omdat dat net iets steviger is
je zou ook fotokarton kunnen gebruiken
het strikje en de revers en klepjes van de zak heb ik met
giltterpapier zwart gedaan
desin papier is van SU maar je kan natuurlijk
elk stukje desin papier gebruiken dat je mooi vind.
en dan afgemaakt met hele kleine knoopjes.

7 opmerkingen:

  1. Hallo, Ik zou dit graag voor de vaders in een verzorgingsvilla willen maken. Heeft u voor mij misschien de werkbeschrijving en afmetingen hiervoor?
    Alvast hartelijk bedankt, Fred Penninx
    mijn e-mailadres is f.penninx@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, ik ben ook wel geinteresseerd in uw werkwijze. Is het mogelijk om het door te sturen via mail? sarahtje154@hotmail.com alvast bedankt :-D

    BeantwoordenVerwijderen