zondag 27 januari 2013

mijn nieuwste boek

V

Dit is mijn nieuwste boek wat ik pas helemaal af heb
het is heel veel werk maar ik vind hem zelf wel heel erg mooi ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden
 er zitten heel veel fotomatten in zodat je veel foto's erin kwijt kan
de eerste pagina heb ik gewerkt met een randpons en daar   glitters overheen gedaan er zit ook een flap in en die gaat open met een magneet
 dit zijn ook weer pagina's die open kunnen
en waar natuurlijk ook weer fotomatten inzitten











 bedankt weer voor het kijken. groetjes Hetty
v

21 opmerkingen:

  1. Hetty,

    Hij is echt gaaf geworden en je weet het 'simpel' houden valt niet mee en kost heel veel creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hetty,

    WOW..wat een werk en wat een supermooi boek heb je gemaakt..

    Mijn complimenten, liefs van Ans

    Kun je misschien woordverificatie uitzetten, erg lastig om te reageren..dankje..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk zeg!!! Maar het resultaat is prachtig!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Hetty,
    WOW WOW WOW, ich komme ja gar nicht mehr aus dem Staunen heraus, so begeistert bin ich von Deinen schönen Arbeiten. Dein Stil gefällt mir ganz besonders gut und ich kann mir bei Dir noch einiges abschauen.
    Dein Blog gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüße aus Deutschland sendet Dir Carmen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Hetty,
    ich bin überwältigt von deiner wundervollen Arbeit. Das Buch ist ganz fantastisch geworden. Es steckt sehr viel Arbeit in deinem Buch. Viele liebevolle Details machen es so einzigartig.
    Vielen Dank für deinen lieben Kommentar auf meiner Seite und das du dich als Verfolgerin eingetragen hast. Liebe Grüße Silvi aus Deutschland.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het helemaal te gek Hetty!! Echt supermooi!! Kan me voorstellen dat hier heel veel tijd inzit en dat je helemaal tevreden bent. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Hetty,

    Tjeetje wat is jouw boek mooi geworden.
    Wat een werk...het is werkelijk beeldschoon.
    Ik wil je blog graag volgen.
    Kom je ook eens bij mij een kijkje nemen?

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo, daar zitten heel wat uurtjes in! Dat is heel iets anders dan "even een kaartje maken". Ik moet eerlijk toegeven, ik heb daar het geduld, nog de tijd voor, om zoiets bewerkelijks te maken. Maar om die redenen heb ik des te meer respect voor anderen die dat wel hebben en kunnen. Ik vind ook al je vorige projectjes, dat babyboek wat schattig, heel erg mooi. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You have a lot of patience Hetty - there is so much wonderful detail in this stunning book, and I love it!
    Sylvia x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das Buch ist ganz großartig geworden und du hast soviel Arbeit reingesteckt, das sieht man an den liebevollen Details.Ich bin hin und weg von deinem Buch.

    Vielen Dank für deinen lieben Kommentar auf meiner Seite und das du dich als Verfolgerin eingetragen hast.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend mooi album is dit en wat veel leuke ruimtes voor tags of briefjes. Echt super hoor.
    Groetjes, Els

    P.s.Je maakt heel mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend boek. Geef je daar ook een workshop voor. Zou ik graag maken.

    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen