woensdag 2 januari 2013




DINSDAG 1 JANUARI 2013


Happy New Year!!

Hallo lieve blogvolgers,

Allereerst wil ik jullie een heel goed, gezond en creatief 2013 wensen!
Daarnaast wil ik jullie ook bedanken dat jullie het afgelopen jaar mijn blog hebben bezocht. Ik hoop dat je ook in het nieuwe jaar regelmatig een bezoekje blijft brengen. Ik ben gek op jullie reacties! :-)
En beter nog, hopelijk mag ik je eens in real life ontmoeten tijdens een workshop mocht dat nog niet gebeurd zijn!


Tsja, en dan is het alweer 1-1-2013...
En ook het begin start weer goed, want er zijn een aantal acties aanstaande bij Stampin' Up!
Hieronder heb ik ze even voor je op een rijtje gezet:

My Little Valentine
*Start 3 januari tot en met 21 januari
Ontvang bij bestelling van de speciaal voor deze actie ontworpen stempelset My Little Valentine en krijg de Sealed with Love Simply Sent kit twv € 10,95 gratis!
Klik hier voor meer details.

Sale-a-Bration: gratis producten!
*Start 22 januari tot en met 22 maart
De Sale-a-Bration staat weer voor de deur! Tijdens deze actie kun je bij elke bestelling vanaf € 60,-  of een veelvoud daarvan, gratis producten uitkiezen.
Een aantal hiervan zal ik je binnenkort laten zien, ik heb al wat leuke projecten met de Sale-a-Bration producten klaarliggen.
Zet deze datum alvast in je agenda!
Mocht je een Sale-a-Bration folder willen ontvangen, boek dan nu een workshop, dan weet je als eerste welke producten je uit kunt kiezen!

Autumn/Winter catalogus
*De verkoop van producten uit de Autumn/Winter catalogus stopt op 31 januari!!
Mocht je hieruit nog producten willen bestellen, doe dat dan voor 31 januari.

Spring/Summer catalogus komt uit!
*Start 1 februari tot en met 30 juni
Vanaf 1 februari zal de nieuwste Spring/Summer catalogus uitkomen.
Ik heb hem al in mogen zien, en ik kan je zeggen: hij is echt fantastisch! Veel vintage -items, lekkere frisse kleurtjes en mooie stempelsets.
Binnenkort zul je ook sneak peaks van deze nieuwe producten terug kunnen vinden op mijn blog, dus houd mijn blog in de gaten.
En vanaf 1 februari staat de nieuwe catalogus ook online! Dus zet deze datum ook meteen in je agenda.
Mocht je als eerste de nieuwe catalogus willen ontvangen, boek dan in februari een workshop en ontvang deze catalogus!

Genoeg te beleven met Stampin' Up! de komende 2 maanden dus!

Begin het jaar in creatief opzicht goed, en boek snel een workshop!
Ik kom graag bij je langs om een gezellige middag of avond te verzorgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten