dinsdag 9 september 2014

eerst een berichtje stempelmarathon

Ik heb volgens mij iedereen die deel zou nemen aan de stempelmarathon persoonlijk een berichtje
gestuurd maar voor degene die ik vergeten ben doe ik het voor de zekerheid hier ook nog maar even
De stempelmarathon GAAT NIET DOOR. ik vind het jammer maar kan het er op het ogenblik niet hebben en niet organiseren. mijn zoon moet binnen 2 weken een hele vervelende operatie ondergaan  en daarna plm. 8 weken revalideren dus daar ga ik de komende tijd al mijn energie insteken sorry voor de mensen die zich hadden opgegeven en zich erop hadden verheugd. Maar als alles weer in orde is met mijn zoon en de stress weer een beetje is weggeebt gaan we het in het voorjaar opnieuw proberen u krijgt dan als eerste een berichtje van mij of u nog interesse heeft om mee te doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten