dinsdag 9 september 2014

nog even wat nieuwe kaarten gemaakt

Van het weekend toch nog even creatief bezig geweest even mijn zinnen verzet en geprobeerd niet over de operatie in te zitten Hij heeft veel pijn en dat wreed aan je dus toch maar even toen hij sliep boven op mijn zolderkamertje aan de slag gegaan hier het resultaat
deze kaart heb ik gemaakt met de mooie stempelset en toch nog steeds
een van mijn favorieten stippled blossoms
daarna heb ik hem geglittert met  elisabeth craft design diamond warm glitter.

ik zie nu dat hij verkeert om sta maar
volgens mij is de kaart toch wel duidelijk
hij is met dezelfde stempelset als hierboven gemaakt
alleen nu ton sur ton en alleen de stampertjes heb ik glitters gebruikt


deze kaart heb ik gemaakt met de peel off stickers van Elizabeth craft Design
daarna ingekleurd met copic markers
erg rust gevend om te doen
ga voorlopig veel meer inkleuren

leuke kaart om vast te maken voor de Kerst
met het mooie pion papier

ook deze kaart is gemaakt met peel off stickewrs van Elizabeth craft design
en daarna opgeplakt op het transparant double sides adhesive van Elisabeth
daarna met diamond glitter bewerkt
en daarna weer ingekleurd met copic markers.


deze tag heb ik ook alvast voor de Kerst gemaakt
eerst door een embossingfolder daarna met vesamark bewerken
en daarna met ultra wit embospoeder bewerken
wat met distress inkt bewerken en daarna
met nog een paar malletjes 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten